Slechts een kwartiertje oefeningen

 

Als een kanonskogel oefeningen doen?

Het kan zelfs nog korter dan vijftien minuten, maar je kunt de oefeningen van de afgelopen dagen natuurlijk ook combineren.

Zo duurt onderstaande Cannon Ball-sessie slechts zes minuten. Je kunt de oefeningen zowel voor als na je training doen.

 

Als je de oefeningen (zoals de eerste) niet gewend bent, kan het getoonde tempo best pittig uitpakken. Doe het eerst in je eigen tempo en met een beperkt aantal herhalingen (5 tot 8).

Rugklachten

De oefeningen zijn bedoeld voor je algemene kracht. Heb je een zwakke rug (of vaker rugklachten) pas dan op met een al te intensieve uitvoering. Met name de eerste twee oefeningen kun je eventueel ook iets verderop in het programma doen.

Slechts een kwartiertje oefeningen

 

 

 

Bekijk het filmpje voor inspirerende oefeningen. 8 week General Strength Progression - Part 4

 

 

 

 

 

 

 

Bron: runnersworld

 

 WIJ WORDEN GESPONSORD DOOR:

SPORT 2000 VAN LEEUWEN; ondersteund ons reeds jaren
in de aanschaf van loopkleding en reflecterende hesjes.

Leden krijgen 10% korting op de aanschaf van kleding!

 

STILA ASSEN; heeft ons in 2016 en 2018 financieel
ondersteund in de aanschaf van reflecterende hesjes.